Blog Lukman Ganu Memaparkan Berita-Berita, Ilmu pengetahuan, Tutorial dan Banyak lagi.

Ahad, 23 Februari 2014

CERITAKU BERMULA DISINI....

Usiaku semakin meningkat naik.detik demi detik aku terus melangkah ke hadapan untuk mecorakkan kehidupan aku sendiri. Banyak lagi ilmu yang akan aku cari sebelum menceburi bidang kerjaya. Selepas tamat zaman persekolahan, aku terus melangkah ke alam menara gading. disini cabaran baru bermula untuk menimba ilmu yang tidak pernah cukup. Aku telah ditawarkan ke sebuah universiti pendidikan yang terkenal di Malaysia iaitu Universiti Pendidikan Sultan Idris (UPSI). Peluang ini sememangnya tidak aku sia-siakan. sejak dahulu lagi aku mempunyai cita-cita untuk menjadi seorang pendidikan, tidak sangka pula cita-citaku sejak kecil lagi hampir-hampir tercapai. UPSI terletak di sebuah daerah di Perak iaitu Tanjung Malim. Tanjung Malim merupakan sebuah dearah kecil yang terletak di tepi banjaran titiwangsa. Di tanjung malim lah tempat aku menuntut ilmu selama 4 tahun demi untuk mencapai cita-citaku ini.


poyo ..hahaha

Tiada ulasan:

Catat Ulasan

Komen